Łączna liczba wyświetleń

Streszczenia odcinków 92 - 96

Streszczenia odcinków


Odcinek 92

Mo­ni­ka, któ­ra obie­ca­ła so­bie, że zro­bi wszyst­ko, że­by jak naj­szyb­ciej wy­cią­gnąć mę­ża z wię­zie­nia, sta­je przed trud­nym dy­le­ma­tem: na kau­cję mu­sia­ła­by pójść du­ża część pie­nię­dzy prze­zna­czo­na na ope­ra­cję Fran­ka. Przez ca­ły czas bi­je się z my­śla­mi. Tym­cza­sem przy­cho­dzi zgło­sze­nie od ko­bie­ty, do któ­rej miesz­ka­nia wtar­gnął jej by­ły mąż. Męż­czy­zna jest na zwol­nie­niu wa­run­ko­wym, więc mo­że mieć po­waż­ne kło­po­ty. Wkrót­ce oka­zje się, że to nie ko­niec je­go pro­ble­mów. By­ła żo­na oskar­ża go o mo­le­sto­wa­nie cór­ki. Po­li­cjan­ci ma­ją ma­ło cza­su że­by dojść do praw­dy. Na szczę­ście w wy­ja­śnie­niu za­gad­ki po­ma­ga im przy­pa­dek. Po­li­cjan­ci mu­szą też zmie­rzyć się z pro­ble­mem bez­dom­nych że­bra­ją­cych w cen­trum mia­sta. Męż­czyź­ni są agre­syw­ni i na­chal­ni. Wkrót­ce oka­zu­je się, że to oni po­trze­bu­ją po­mo­cy po­li­cji. Nie­ocze­ki­wa­ny zwrot ak­cji na­stą­pi też w sy­tu­acji Mo­ni­ki, roz­dar­tej mię­dzy świa­do­mo­ścią jak mąż po­li­cjant­ki trak­to­wa­ny jest przez współ­więź­niów i roz­pa­czą z po­wo­du ko­lej­nej umy­ka­ją­cej szan­sy na ope­ra­cję sy­na.

Odcinek 93

Bia­łach słab­nie na od­pra­wie. Ko­men­dant wzy­wa ka­ret­kę. Na Pa­trol po­je­dzie Emil­ka z Olą. Na do­miar złe­go ko­men­dant za­de­cy­do­wał, że bę­dzie im to­wa­rzy­szył dzien­ni­karz, któ­ry re­ali­zu­je pro­gram te­le­wi­zyj­ny o po­li­cji. Emil­ka i Ola bę­dą mu­sia­ły od­na­leźć czło­wie­ka, któ­ry opa­no­wał do per­fek­cji ży­cie na cu­dzy koszt. Ja­da w ele­ganc­kich re­stau­ra­cjach nie pła­cąc za je­dze­nie, jeź­dzi no­wy­mi sa­mo­cho­da­mi z sa­lo­nów i uwa­ża że wszyst­ko to mu się na­le­ży. Po­li­cjant­ki zmie­rzą się też ze spryt­ny­mi zło­dziej­ka­mi sto­su­ją­cy­mi me­to­dę kra­dzie­ży na tak zwa­ny "pa­ra­wan".

Odcinek 94

Ar­tur wy­cho­dzi na wol­ność. Mo­ni­ka jest szczę­śli­wa i umie­ra z cie­ka­wo­ści, kto stoi za da­ro­wi­zną, któ­ra ura­to­wa­ła na­dzie­je na ry­chłą ope­ra­cję Fran­ka. Tym­cza­sem przy­cho­dzi zgło­sze­nie o kil­ku po­bi­ciach. Po­zor­nie in­cy­den­ty wy­glą­da­ją na nie­po­wią­za­ne ze so­bą. Wkrót­ce uda­je się zła­pać do­mnie­ma­ne­go spraw­cę jed­nak po­bi­cia nie usta­ją. Wy­glą­da na to, że za­dy­my na mie­ście to ja­kaś więk­sza za­pla­no­wa­na ak­cja. W mię­dzy­cza­sie po­li­cjan­ci do­sta­ją we­zwa­nie do nie­ty­po­wo za­cho­wu­ją­cej się star­szej pa­ni. Na miej­scu jest cór­ka sta­rusz­ki oraz jej dziw­nie prze­stra­szo­ny wnuk.

Odcinek 95

Bia­łach od­bie­ra wy­ni­ki u le­ka­rza. Mu­si się wziąć za sie­bie - le­piej się od­ży­wiać i mniej de­ner­wo­wać. Prze­cho­dzi więc na die­tę, ale przez to sta­je się jesz­cze bar­dziej ner­wo­wy bo ca­ły dzień jest głod­ny. Tym­cza­sem w le­sie zna­le­zio­ny zo­sta­je pół­przy­tom­ny chło­pak. Twier­dzi, ze wy­szedł na spa­cer i się zgu­bił, ale jest ja­sne że kła­mie. Po­li­cjan­ci znaj­du­ją przy nim ta­jem­ni­czą od­zna­kę, któ­ra su­ge­ru­je, że na­le­ży do ja­kieś jed­nost­ki pa­ra­mi­li­tar­nej. Funk­cjo­na­riu­sze po­dej­rze­wa­ją, że je­go ży­cie jest za­gro­żo­ne. W dru­giej spra­wie po­li­cjan­ci bę­dą mu­sie­li się zmie­rzyć z bar­dzo nie­ty­po­wym kie­szon­kow­cem i od­kry­ją "szko­łę" dla po­cząt­ku­ją­cych… do­li­nia­rzy.

Odcinek 96

Na uli­cy zo­sta­je po­trą­co­na mło­da dziew­czy­na. Spraw­ca ucie­ka na mo­to­cy­klu. Dziew­czy­na jest kom­plet­nie za­ła­ma­na. Praw­do­po­dob­nie ma po­waż­nie skrę­co­ną no­gę, a za dwa dni mia­ła brać udział w waż­nych za­wo­dach ta­necz­nych. Kto stoi za wy­pad­kiem? Krąg po­dej­rza­nych jest cał­kiem spo­ry. W mię­dzy­cza­sie po­li­cjan­ci in­ter­we­niu­ją w spra­wie mło­dej mo­del­ki, któ­rą od­wo­żą do do­mu po tym, jak za­sła­bła na uli­cy. Funk­cjo­na­riu­sze po­zna­ją ta­jem­ni­cę ro­dzin­ną. Do cze­go jest zdol­na mat­ką że­by jej cór­ka mo­gła zro­bić ka­rie­rę?
Streszczenia odcinków 92 - 96 Streszczenia odcinków 92 - 96 Reviewed by Paulina on 9/03/2015 04:53:00 PM Rating: 5

Brak komentarzy:

Będzie mi miło jeśli zostawisz słowo od siebie, pamiętaj jednak, że wszelkie komentarze z linkami, lądują w spamie ;)

Pamiętaj także, że pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publikację jego jak i Twojego Nicku na tej stronie.

Obsługiwane przez usługę Blogger.